Vi har gennemgået jeres mange forslag og bemærkninger til Brugertilfredsheds-undersøgelsen 2021. Forslagene er i fuld gang med at blive vurderet. Vi vil forsøge at imødekomme jeres ændringsforslag og input, hvor det er muligt. Vi arbejder videre med mere omfattende forbedringsforslag på den lidt længere bane.
Ud fra jeres tilbagemeldingerne er der udpeget to særlige indsatsområder for 2022: Kommunikation og Kundesupport.
Kommunikation: I forhold til Kommunikation vil der blandt andet blive arbejdet med at udbrede kendskabet til vores videovejledninger og nyhedsbreve. Videovejledninger er et nyt medie, som vi vil arbejde med at forbedre og udbrede kendskab til. Vi har 3 kommunikationskanaler: Aktuelt, Nyhedsbrev og Løninformation. Her vil vi arbejde med at målrette relevant information til brugerne af systemerne i Statens Lønløsning og kendskab til kommunikationskanalerne.
Kundesupport: Der vil blandt andet blive fokuseret på en opdatering af vejledningsmaterialet, således at det afspejler funktionaliteten i Statens Lønløsning og det relevante regelgrundlag.
Du kan tilmelde dig ”Aktuelt fra Statens Lønløsning” og Nyhedsbrev fra Statens Lønløsning” her: |