Nyt fra Økonomistyrelsen
Økonomistyrelsen - logo
13/10/2022
 

Nyhedsbrev fra Center for Systemer

 

Hjælp os med at blive endnu bedre

 
Du læser sikkert med her, fordi jeres institution er koblet op på en eller flere af vores digitale løsninger. Som bruger er du garanteret interesseret i at høre om opdateringer, nye features og fremtidsudsigter for bestemte systemer.
 
Men vi er også interesseret i dig og hvad du synes om vores ydelser. Derfor har vi nu sendt en tilfredshedsundersøgelse ud til 120.000 brugere af vores services og digitale løsninger.
 
Vi håber, I vil bruge jeres værdifulde tid på at give os feedback. Jeres svar giver os nemlig stor indsigt i, hvad der fungerer godt og hvor vi kan gøre det endnu bedre. Sådan kan vi udvikle konkrete forbedringer, der forhåbentlig kan hjælpe jer i en travl hverdag.    
 
Vi glæder os til at høre fra jer! 
 
Med venlig hilsen
 
Simon Schulian
Vicedirektør i Økonomistyrelsen
Personer der smiler

Årets Brugertilfredshedsundersøgelse sendes ud 11. oktober

For fjerde år i træk spørger vi omkring 120.000 brugere af de fællesstatslige systemer, hvordan vi kan gøre det bedre. Alle svar er med til at gøre vores services og digitale løsninger bedre.
» Læs nyheden på oes.dk

Ny single sign-on på vej

Økonomistyrelsen udskifter Statens SSO – nu med en ny og mere sikker to-faktorloginløsning. I løbet af de næste par måneder flyttes alle de fællesstatslige systemer til den nye løsning.
» Læs nyheden på oes.dk
 

Navision Stat 11.0 er genopbygget på ny platform

Den 31. oktober 2022 bliver Navision Stat løftet til Microsofts standardversion NAV 2018™ og får et nyt og væsentlig stærkere fundament.
Den statslige funktionalitet er overført til den nye version, men der er også flere mere synlige forbedringer, som brugerne kan glæde sig til.
» Læs nyheden på oes.dk